مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-05سياسي

ضرغامی: گردشگری شفا یابد حال همه حوزه ها خوب می شود / در تولید محتوا عقب هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعزت الله ضرغامی روز سه شنبه - 14 تیر 1401- در همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان در دانشگاه علم و فرهنگ اظهارداشت: - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری مانند بیماری است که اگر شفا یابد حال همه حوزه ها را خوب می کند و کمبود ها و مسایل بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را حل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعزت الله ضرغامی روز سه شنبه - 14 تیر 1401- در همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان در دانشگاه علم و فرهنگ اظهارداشت: تنوع جاذبه، مزیت نسبی گردشگری ایران است اگر مردم و گردشگران از این ویژگی ها مطلع نباشند و مزیت ها را نشناسند نظام مسایل ما شروع می شود و وقتی راهی سفر می شوند تازه نیاز ها و کمبود ها عیان می شود.

وی گفت: صنایع دستی و میراث فرهنگی با صنعت گردشگری و سرویس های خدمات آن در هم تنیده هستند و یکپارچه سازی می تواند بخش بزرگی از مسایل و مشکلات حوزه گردشگری را حل کند.

ضرغامی افزود: روش ها و کسب و کار های سنتی و مدرن و فناورانه و خلاق حوزه گردشگری هیچ تعارضی با یکدیگر ندارند، دو قطبی سازی این دو بخش نادرست است، زیرا هر دو مکمل و تقویت کننده یکدیگرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: گردشگری شفا یابد حال همه حوزه ها خوب می شود / در تولید محتوا عقب هستیم

ضرغامی: گردشگری شفا یابد حال همه حوزه ها خوب می شود / در تولید محتوا عقب هستیم