مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-05سياسي

اثرناپذیری از فشار های صاحبان قدرت در انتخاب مدیر تربیت معلم همدان اهمیت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در بیانیه ای نسبت به حاشیه های ایجاد شده نسبت به انتصاب رییس این دانشگاه، - بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در بیانیه ای نسبت به حاشیه های ایجاد شده نسبت به انتصاب رییس این دانشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در بیانیه ای نسبت به حاشیه های ایجاد شده نسبت به انتصاب رییس این دانشگاه، اعلام کرد که در این حوزه آنچه اهمیت دارد حریت و استقلال مدیریت تربیت معلم و عدم اثرپذیری از القائات و فشار های نمایندگان و صاحبان قدرت است.

در این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید مقصودی برآن است تا در قبال حواشی اخیر انتصاب مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان همدان مواردی را جهت تبیین و شفافیت مسئله فوق الذکر بیان دارد:نخست حال ناخوش پردیس های همدان؛ که در طول سال های گذشته توسعه کمی و کیفی چشمگیری در آن ها ملاحظه نمی شود.

سالهاست دانشجومعلمان پردیس خواهران در محیطی غیر دانشگاهی و ناایمن و به دور از حداقل امکانات زیبنده معلمان آینده این استان دوران تحصیل خود را سپری میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرناپذیری از فشار های صاحبان قدرت در انتخاب مدیر تربیت معلم همدان اهمیت دارد

اثرناپذیری از فشار های صاحبان قدرت در انتخاب مدیر تربیت معلم همدان اهمیت دارد