مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-05اجتماعي

مردم راهگشای نهضت مدرسه سازی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه جبران عقب ماندگی ها به کمک همگانی و همت جهادی نیاز دارد افزود: ظرفیت دولتی به تنهایی برای جبران نقایص و ایجاد سرانه ها کافی نیست.

وی خاطر نشان کرد: باید با همت همگانی و با استفاده از همه ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت های مردمی و خیرین محرومیت فردیس در سرانه های مختلف از جمله سرانه آموزشی که میراث گذشته است، جبران شود.

این مقام مسؤول به نقص قوانین و کوتاهی در حوزه اجرا به عنوان موانعی در مسیر نهضت مدرسه سازی اشاره و تاکید کرد: کمیته ای در قالب نهضت مدرسه سازی با حضور نمایندگان شورا، شهرداری، آموزش و پرورش، مسکن و شهرسازی و دستگاه های ذیربط به صورت هفتگی تشکیل شود و بررسی همه موضوعات از جمله نیاز سنجی فضای آموزشی در مناطق مختلف، شناسایی زمین ها و فضاهای موجود و قابل استفاده برای مدرسه سازی و غیره در این کارگروه انجام و نتیجه در شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

کاشفی گفت: شورای آموزش و پرورش هم برای پرداختن به همه موضوعات مربوط به این حوزه، که یکی از آنها کمبود فضای آموزشی است، باید منظم و به صورت ماهانه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم راهگشای نهضت مدرسه سازی هستند

مردم راهگشای نهضت مدرسه سازی هستند