مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-05سياسي

وظیفه سازمان تبلیغات برای جهاد تبیین سنگین است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: 4 دهه از انقلاب گذشته است ولی اقدامات آنگونه که باید تبیین نشده است و امروز سازمان تبلیغات برای جهاد تبیین وظیفه سنگینی دارد.

- حجت الاسلام مهدی فوقی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان،در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی باید از حالت تصدی گری خارج شود، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که سازمان تبلیغات را به حلقه های میانی متصل کنیم و روش های مؤثری را برای ایجاد فضاهای جدید در سازمان به کار بگیریم.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط قوی سازمان با جریان های مردمی، انقلابی و شبکه سازی برای پیشبرد اهداف، بیان کرد: شناسایی هیأت های جوان و تأثیرگذار و حرکت به سمت جریان های مردمی و انقلابی از جمله برنامه ها است که آن را دنبال می کنیم و امیدواریم با اعتباری که سازمان دارد، این کار را رقم بزنیم.

فوقی با تأکید بر لزوم استقبال از نقد گفت: در سازمان تبلیغات کارهای فوق العاده انجام شده است؛ ولی امروز کار مهم بروزرسانی است و سازمان تبلیغات باید حتماً در مسیر انتقاد اندیشمندان و منتقدان قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان انجام کارهای تبیینی عمیق و جدی را با روش سنتی غیر ممکن دانست و تصریح کرد: به مدیران کارآمد، جوان و پرانگیزه و همچنین مبلغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه سازمان تبلیغات برای جهاد تبیین سنگین است

وظیفه سازمان تبلیغات برای جهاد تبیین سنگین است