مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-05اقتصادي

فردا آخرین فرصت فرهنگیان برای ثبت نام بیمه تکمیلی


مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فردا آخرین فرصت فرهنگیان برای ثبت نام بیمه تکمیلی است، گفت: تا کنون 50 درصد بیمه شدگان اصلی ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید سعید مقدم زاده در گفت وگو با تسنیم درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: براساس سیاست های جدید دولت سیزدهم و بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش، پوشش بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان با رویکرد جدید در اولویت اقدام قرار گرفت.

وی افزود: قراردادهای گذشته بیمه تکمیلی در سال های اخیر موجب افزایش نارضایتی در جامعه فرهنگیان شده بود، بنابراین رسالت ما این بود که به سمت تغییر شرایط و بهبود وضعیت رضایتمندی حرکت کنیم.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در این رابطه مطالعاتی انجام شد، با توجه به اینکه سبد بیمه ای و قرارداد آموزش و پرورش، بزرگ است، تعداد شرکت هایی که از عهده این قرارداد بربیایند بسیار محدود است؛ از سوی دیگر به آسانی نمی پذیرند در چنین قراردادهای بزرگی وارد شوند.

وی گفت: در فرایند کار برای چند شرکت معتبر استعلام فرستادیم و چند شرکت به آن پاسخ داده که پس از بررسی تمام جوانب و کارشناسی موضوع در نهایت به شرکت بیمه دانا رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین فرصت فرهنگیان برای ثبت نام بیمه تکمیلی

فردا آخرین فرصت فرهنگیان برای ثبت نام بیمه تکمیلی