مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-05سياسي

خاطرات رهبر انقلاب از لحظات شیرین کتابخوانی در جوانی


«من و کتاب» شامل خاطرات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه کتابخوانی و نشر است؛ کتابی که با استقبال مخاطبان به چاپ سی و هشتم رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، من و کتاب از جمله آثاری است که با تمرکز بر بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه کتاب، نشر و معرفی آثار درخشان منتشر شده است.

اثر حاضر که طی سال های اخیر با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان همراه بوده، اخیراً توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سی و هشتم رسیده است.

من و کتاب از چند منظر خواندنی است؛ نخست آنکه بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه نشر در بخش های مختلف از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال، از حوزه داستان گرفته تا خاطره نویسی و ترجمه و .

را شامل می شود.

رهبر انقلاب طی دهه های گذشته در دیدار با اهالی نشر و دست اندرکاران این صنعت و مناسبت های مختلف بر اهم موضوعات و مسائل موجود در حوزه نشر تأکید کرده و بعضاً راه حل هایی برای برون رفت از شرایط موجود مطرح کرده اند.

مطالب مندرج در من و کتاب ، چکیده ای است از دغدغه و دل مشغولی های ایشان در حوزه های حیاتی و مهم نشر کشور که بعضاً با وجود تأکیدات بسیار از سوی ایشان، همچنان حل نشده باقی است.

به عنوان نمونه، در بخش هایی از آن می خوانیم: یکی از حلقه های مؤثر در هدایت کودکان و نوجوانان به سمت کتابخوانی، معلمان و مربیانی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات رهبر انقلاب از لحظات شیرین کتابخوانی در جوانی

خاطرات رهبر انقلاب از لحظات شیرین کتابخوانی در جوانی