مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-05سياسي

آغاز عملیات اجرایی تعمیر و ترمیم پل ششم اهواز


عملیات اجرایی تعمیر پل فولاد اهواز از امروز سه شنبه با بسیج امکانات و تجهیزات آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز امروز در بازدید از پل فولاد(پل ششم) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پل به علت ایرادات فنی مسدود شده بود، اظهار کرد: کارفرمای این پل شهرداری کلانشهر اهواز است و از امروز با بسیج امکانات و تجهیزات، عملیات اجرایی تعمیر پل آغاز شد.

وی افزود: این پل به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ سلامت شهروندان بسته شد و تلاش بر این است تا هر چه سریعتر بازگشایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز روز گذشته در نطق پیش از دستور شصت و سومین نشست رسمی در صحن علنی این شورا گفت: به دلیل مصوبه مسوولان استان، شهرداری اهواز موظف به تعمیر پل ششم شده و اصلاح این پل از فردا سه شنبه آغاز می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: انتظار می رود تقویم زمانی بازگشایی این پل برای بهره برداری مردم به صورت عمومی اعلام شود تا مردم زمان بهره برداری از آن را بدانند.

طبق مصوبه استانداری خوزستان، شهرداری اهواز مکلف به رفع مشکل پل شده و این در حالی است که کارشناسان شهرداری معتقدند این پل در محدوده کوت عبدالله قرار دارد و بیشترین تردد و آسیب به پل از سوی  شرکت فولاد خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تعمیر و ترمیم پل ششم اهواز

آغاز عملیات اجرایی تعمیر و ترمیم پل ششم اهواز