مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-05دانش

تفاهم نامه بین پژوهشگاه ژنتیک و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی عملیاتی شد


سرپرست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در نشست مشترک با وزارت بهداشت گفت: مایه افتخار است که بتوانیم آغازگر زمینه تعامل بین وزارت علوم و وزارت بهداشت در حوزه های مختلف باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نشستی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزارشد، دکتر جواد محمدی سرپرست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری بااشاره به توانمندی های این دو مرکزعلمی اظهارداشت: مایه افتخار است که بتوانیم آغازگر زمینه تعامل بین وزارت علوم و وزارت بهداشت در حوزه های مختلف باشیم.

در ابتدای این نشست علمی، دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ظرفیتهای علمی و پژوهشی موجود در هر دو مرکز بیان داشت: همکاری دو مجموعه که در قالب تفاهم نامه منعقد شده، دستاوردهای خوبی برای جامعه و نظام سلامت خواهد داشت و برای جامعه و ایران عزیز منشا خیر و برکت خواهد بود.

دکترزالی همچنین گفت: وجود پارک علم و فناوری و مراکز رشد در این دانشگاه باعث تسهیل فرایند تجاری سازی محصولات و تولیدات پروژه های مشترک می باشد.

در ادامه، دکتر جوادی محمدی سرپرست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری بیان داشت: موضوعاتی نظیرناباروی، تشخیص بیماری های صعب العلاج و سرطان، بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه بین پژوهشگاه ژنتیک و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی عملیاتی شد

تفاهم نامه بین پژوهشگاه ژنتیک و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی عملیاتی شد