مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-05سياسي

سنجش سلامت بیماران توسط دستگاه نوار قلب ایران ساخت


الکتروکاردیوگراف یا دستگاه نوار قلب یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی است که فعالیت قلب مراجعه کننده را مورد سنجش قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، علیرضا داوری مدیرعامل شرکت امواج نگار سپاهان با اشاره به این که نمایش همزمان 12 کانال سیگنال بر روی صفحه نمایش رنگی 7 اینچ  از جمله قابلیت های دستگاه نوار قلب ایران ساخت است، گفت: چاپ همزمان سه، شش یا دوازده کانال بر روی چاپگر حرارتی با عرض کاغذ 210 میلی متر از ویژگی های این دستگاه ایران ساخت به شمار می رود.

ذخیره سیگنال های 400 بیمار به صورت همزمان همچنین حفاظت در مقابل دفیبریلاتور و ورودی های ایزوله از برق شهر، قابلیت اتصال مستقیم به چاپگرهای لیزری از طریق درگاه های ارتباطی رایانه ای، امکان ذخیره سیگنال های 400 بیمار همراه با درج تاریخ به صورت شمسی، قابلیت اتصال به چاپگرهای بیسیم از طریق بی سیم، برخی از دیگر قابلیت های دستگاه نوار قلب ایران ساخت است.

قابلیت ارسال سیگنال ها در محیط بیمارستان از طریق شبکه های کامپیوتری یا خط تلفن، دارا بودن نمایشگر قطعی لیدها و هشدار صوتی را نیز می توان جزو این ویژگی ها دانست.

صادرات دستگاه نوارقلب ایران ساخت به کشورهای همسایه این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: بیش از تولید دستگاه نوار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت بیماران توسط دستگاه نوار قلب ایران ساخت

سنجش سلامت بیماران توسط دستگاه نوار قلب ایران ساخت