مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-05سياسي

نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه امامت و ولایت برگزار شد


نشست هم اندیشی بزرگداشت جشن های مردمی اعیاد قربان و غدیرخم با هدف ساماندهی و مدیریت برنامه های دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی بزرگداشت جشن های مردمی اعیاد قربان و غدیرخم (دهه امامت و ولایت) با هدف ساماندهی و مدیریت برنامه های دستگاه ها و نهاد های فرهنگی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار و حاضران بر ضرورت جهاد تبیین به منظور معرفی ابعاد عید غدیر و تدوین برنامه های متنوع فرهنگی تاکید کردند.

    در ابتدای این نشست حجت الاسلام موسی پور، نماینده محترم ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک ماه ذی الحجه و به ویژه دهه اول آن گفت: این روز ها ایام ویژه ای است و از عظمت و منزلت والایی برخوردار است و فرصت مغتنمی برای ذکر و یاد حق تعالی و تقرب الهی است و قرآن هم به این ایام اشاره و خداوند هم به دهه اول این ماه قسم یاد کرده است.

حجت الاسلام موسی پور با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قصد تصدی گری فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را ندارد؛ یادآور شد: وظیفه شورا برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر برنامه ها و مناسبت های دینی، مذهبی و انقلابی است و هدف ما هم از تشکیل این جلسه هماهنگی، هم افزایی و ایجاد انسجام در فعالیت های مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه امامت و ولایت برگزار شد

نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه امامت و ولایت برگزار شد