مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-05اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 250 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه


ماشااله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه امرو در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشا، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در استان از اواخر اردیبهشت ماه شروع شد به طوری که این خرید در مناطق گرمسیری استان به پایان رسیده و در مناطق معتدل و سردسیر نیز تا نیمه دوم شهریورماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تا روز دوشنبه (13 تیرماه) 257 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده که از این میزان 199 هزار و 263 تن به صورت تضمینی و 57 هزار و 737 تن  نیز به صورت توافقی از طریق کارخانه های  تولید ماکارونی سراسر کشور خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از  352 میلیارد تومان به ازای خرید گندم به حساب کشاورزان استان واریز شده است، افزود: همه کشاورزانی که تا هیجدهم خرداد گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تحویل داده اند، مطالبات خود را به صورت 100درصد دریافت کرده اند.

ارویسی قیمت خرید تضمینی گندم به ازای هر یک کیلوگرم را 11 هزار و 500 تومان عنوان و خاطر نشان کرد: بقیه مطالبات کشاورزان  نیز از طریق دولت خدمتگزار به زودی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 56 مرکز شامل 6 مرکز دولتی، 37 مرکز سیلو های بخش خصوصی و 13 مباشر تعاون روستایی کار خرید گندم از کشاورزان را انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 250 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه

خرید تضمینی بیش از 250 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه