مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-05اقتصادي

220 روستای نیکشهر فاقد شبکه آبرسانی


از 345 روستای این شهرستان، 220 روستا فاقد شبکه آبرسانی استاندارد است که میزان بهره مندی مردم را در حوزه آب شرب بهداشتی به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

- مجیب حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: منابع آبی  که تامین کنند آب شرب شهرستان نیکشهر هستند به شدت وابسته به نزولات جوی بود و با کاهش نزولات جوی در سال های اخیر میزان بهره مندی مردم شهرستان به آب شرب بهداشتی  به درصد قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: منابع آبی شهر نیکشهر وابسته به سد خیرآباد است که اجرای پروژه خطوط کنترلی آن در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد اما  در حال حاضر با کمبود نقدینگی و اعتبار مواجه است  که پیگیری های لازم از طریق معاونت عمرانی استانداری و ریاست برنامه و بودجه استان  انجام شده وامیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز در مدت زمان معقول و مطلوبی به سرانجام برسد.

فرماندار نیکشهر گفت: در سه ماه اخیر و در بازدیدهای میدانی مشکلات حوزه آب شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که برخی از مشکلات با کمترین اعتبارات و در مدت زمانی کوتاه قابل برطرف خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در بازه زمانی6 ماهه مشکلات حدود 40 روستا  در قالب لایروبی چاه ها، تجهیز چاهها، اجرای خطوط انتقال و اجرای شبکه داخلی حل خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 روستای نیکشهر فاقد شبکه آبرسانی

220 روستای نیکشهر فاقد شبکه آبرسانی