مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-05اقتصادي

ضرورت نظارت بر سایت های فروش لنز و عینک طبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اپتومتریست آلاله آذر، در آستانه بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران، گفت: شاید به جرأت بتوان گفت که امروزه و به خصوص پس از پاندمی کرونا، - نایب رییس انجمن علمی اپتومتری ایران، خواستار نظارت بر کانال ها و سایت های فروش محصولات چشم پزشکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اپتومتریست آلاله آذر، در آستانه بیست و چهارمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران، گفت: شاید به جرأت بتوان گفت که امروزه و به خصوص پس از پاندمی کرونا، فروشگاه های اینترنتی تبدیل به یکی از محبوب ترین مراکز خرید برای کاربران فضای آنلاین شده اند.

وی افزود: نمایش آنلاین کالا و خدمات، سفارش در لحظه و تحویل در زمان مشخص، ساز و کار ساده فروشگاه های اینترنتی و…، همه و همه این روش خرید را محبوب و رو به رشد کرده است.

آذر با عنوان این مطلب که فروشگاه های اینترنتی برای قابل اعتماد بودن و فعالیت اصولی باید مجوز های لازم را داشته باشند، اظهار داشت: برای فعالیت یک سایت تجاری و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کشور، باید بر نحوه فعالیت این فروشگاه ها و سایت ها به طور کامل نظارت شود تا با بروز اشتباه از جانب آنها، امکان پیگیری به آسانی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت بر سایت های فروش لنز و عینک طبی

ضرورت نظارت بر سایت های فروش لنز و عینک طبی