مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-05سياسي

برگزاری بیش از 350 کارگاه تابستانی در کانون پرورش فکری سمنان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری بیش از 350 کارگاه حضوری و مجازی فصل تابستان در زمینه فعالیت های 62 گانه کانون در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و جمعی از کارکنان و مسؤولان مراکز فرهنگی هنری کانون ظهر امروز به مناسبت آغاز فعالیت های تابستان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفت وگو کردند.

نبی الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در این دیدار اظهار کرد: یادآوری نگاهی که بزرگان دین و مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگی دارند و همچنین زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا مانند نمازهای یومیه، لازم و اثرگذار است.

وی از برگزاری بیش از 350 کارگاه حضوری و مجازی فصل تابستان در زمینه فعالیت های 62 گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و استقبال چشمگیر والدین و اعضای کودک و نوجوان از کارگاه های تخصصی و عمومی مربیان خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بیان کرد: مربیان کانون پرورش فکری با علاقه و نجیبانه در عرصه تربیت کودکان و نوجوانان مشغول فعالیت هستند و این موضوع با تمام وجود در مراکز استان حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 350 کارگاه تابستانی در کانون پرورش فکری سمنان

برگزاری بیش از 350 کارگاه تابستانی در کانون پرورش فکری سمنان