مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-05سياسي

ندا بعد از خرازی به کجا می رود؟


با کناره گیری خرازی از حزب ندای ایرانیان، این سوال مطرح است که این حزب پس از خرازی چه مسیری را دنبال خواهد کرد، آیا همچنان فعال خواهد بود یا به یک حزب کاغذی تبدیل می شود.

- حوزه احزاب خبرگزاری فارس؛ پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فصل دوباره ای را در اردوگاه اصلاح طلبان رقم زد.

آنان که خود را در به قدرت رساندن حسن روحانی سهیم می دیدند بنا داشتند تا با ساماندهی نیروهای تشکیلاتی خود به رییس دولت تدبیر و امید در اداره امور یاری برسانند.

با گذشت چندماه از حضور روحانی در پاستور، برخی رفتارها و بی توجهی ها از سوی یاران روحانی و بزرگان جریان اصلاحات در مواجهه با جوانان اصلاح طلب، تحرکات و نشست های در سایه با محوریت فردی که خود وی نیز همواره از سوی جریان اصلاحات پس زده شده بود را رقم زد.

*ندا چگونه متولد شد؟     نشست ها و جلسات وقت و بی وقت جوانان اصلاح طلب در اسفندماه سال 92 قوت گرفت و خردادماه سال 93 همزمان با سالروز پیروزی شیخ تدبیر جدی تر از قبل دنبال شد بلاخره مردادماه سال 93 تحرکات سایه ها و پچ پچ ها پایان یافت؛ حزب ندای ایرانیان آمد! جوانان اصلاح طلب با محوریت سیدصادق خرازی دیپلمات (نماینده پیشین ایران در سازمان ملل و سفیر اسبق ایران در فرانسه) و مشاور محمد خاتمی حزبی را تشکیل داده بودند که جرقه اولیه آن از مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندا بعد از خرازی به کجا می رود؟

ندا بعد از خرازی به کجا می رود؟