مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-05سياسي

سردار تنگسیری: سپاه ازجنس مردم و حامی آن هاست


فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سپاه ازجنس مردم و حامی آن هاست، گفت: دستگاه های نظام اسلامی، مردم آسیب دیده را تنها نخواهند گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرمانده نیروی سپاه سردار علیرضا  تنگسیری در بازدید میدانی  دیروز از روستاهای زلزله زده منطقه مهران بندرلنگه اعلام کرده بود با توجه به حجم وسیع تخریب منازل مسکونی و شدت گرما، تأمین کانکس های اسکان از ضروری ترین نیازهای مردم این روستاها می باشد که به حول قوه الهی تلاش می کنیم در اسرع وقت آن را تأمین و در اختیار مردم عزیز و نجیب زلزله زده قرار دهیم.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: الحمدلله با پیگیری های انجام شده و حمایت بی دریغ فرمانده محترم کل سپاه و همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه از عصر روز دوشنبه اولین سری از کانکس های اسکان رسید و در حال جانمایی، نصب و تحویل به مردم می باشد.

وی افزود : این کانکس های مسکونی به تعداد 400 واحد و با سیستم سرمایشی همراه است.

تنگسیری یادآور شد با تلاش جهادی مجموعه فرماندهی بهداری ندسا امروز ظهر بیمارستان صحرایی 24 تختی شهید فاطمی(ره) در روستای سایه خوش با تجهیزات لازم برپا و دو واحد سیار درمانی در روستاهای همجوار بر اساس برنامه زمان بندی شده بصورت ایستگاهی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه  می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: سپاه ازجنس مردم و حامی آن هاست

سردار تنگسیری: سپاه ازجنس مردم و حامی آن هاست