مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-05سياسي

سفر ارزان چه شد؟/ ضرغامی: عراق، ظرفیت اول گردشگری ما است


این مناطق جاذبه های گردشگری جهان اسلام و منطقه بزرگ فارسی زبان ها مربوط هستند، فقط باید مشکلات روادید و سیستم حمل و نقل در این مسیرها حل شود.

- این مناطق جاذبه های گردشگری جهان اسلام و منطقه بزرگ فارسی زبان ها مربوط هستند، فقط باید مشکلات روادید و سیستم حمل و نقل در این مسیرها حل شود.

عزت الله ضرغامی درباره سرانجام وعده هایی که درباره سفر ارزان داده است، توضیحاتی داد و از مذاکره و توافق اولیه با کشورهای فارسی زبان و مسلمان، از جمله ترکمنستان، ازبکستان و عراق برای برقراری سفرهای ارزان قیمت زمینی خبر داد.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در حاشیه رونمایی از پلتفرم بزنیم بریم و معرفی دیگر دانش بنیان گردشگری و صنایع دستی در پاسخ به سوال ایسنا درباره این که بهمن سال گذشته این پلتفرم در راستای برقراری سفر ارزان معرفی شد و چندباری هم وعده برقراری سفرهای ارزان داده شد، اما نه آن پلتفرم درباره سفر ارزان است و نه اقدامی در این راستا تا کنون از سوی وزارتخانه انجام شده است، آیا اقدام عاجل برای در دسترس قرار دادن سفر و ارزان کردن آن انجام می شود؟ گفت: سفر ارزان چه داخلی و چه خارجی، یکی از راهبردهای ما است، حتی سفر مردم به کشورهای همسایه و آمدن گردشگران همسایه به ایران نیز از جمله این راهبردها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ارزان چه شد؟/ ضرغامی: عراق، ظرفیت اول گردشگری ما است

سفر ارزان چه شد؟/ ضرغامی: عراق، ظرفیت اول گردشگری ما است