مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-05دانش

نیازمند دانشگاه مبتنی بر دیدگاه اسلامی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: تحولات اجتماعی فناورانه با سرعت بالا در حال رخ دادن است، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه باید با تکیه بر فناوری مواجهه جدی با مسائل داشت، گفت: مباحث بین دانشگاهی بین نسل های اول و دوم مورد نیازمند ما نیست، بلکه ما نیازمند دانشگاهی هستیم که مبتنی بر دیدگاه اسلامی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: تحولات اجتماعی فناورانه با سرعت بالا در حال رخ دادن است، اما سرعت تحولات از سرعت دانشگاه کوتاه تر است.

به عنوان مثال جوان 28 ساله ای که مدرک دکترا دریافت کرده است بیش از ده سال برای آن زمان گذاشته است، اما شاهد هستیم که سرعت تحولات در دنیا بسیار با سرعت پیش می رود.

وی با تاکید بر اینکه امروز در دانشگاه نباید نگاه یک بعدی به مسئله دانش داشت، افزود: حلقه میانی دانش و کاربست آن درک مسئله است و در حوزه علوم انسانی باید نسبت به درک مسائل دقیق بود و در این مسیر نیازمند تحول جدی هستیم.

رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه باید با تکیه بر فناوری مواجهه جدی با مسائل داشت، گفت: مباحث بین دانشگاهی بین نسل های اول و دوم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند دانشگاه مبتنی بر دیدگاه اسلامی هستیم

نیازمند دانشگاه مبتنی بر دیدگاه اسلامی هستیم