مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-05اقتصادي

گردشگران 50 کشور در راه روستایی تاریخی کندوان


فرماندار اسکو با اشاره به اینکه شهرستان اسکو نزدیکترین شهرستان به تبریز است، گفت: این شهرستان از لحاظ گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی دارای موقعیتی است که سالانه بیش از دو میلیون نفر گردشگر به اینجا سفر می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فیروزی امروز در جشنواره گل محمدی عنصرود شهرستان اسکو با اشاره به اینکه دهمین جشنواره گل محمدی، امسال بعد از دو سال و با فروکش کردن بیماری کرونا برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره امسال با استقبال گسترده و کم نظیر مردم همراه بودیم که این موضوع، به توسعه و پیشرفت شهرستان اسکو منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسکو نزدیکترین شهرستان به تبریز است، افزود: این شهرستان از لحاظ گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی دارای موقعیتی است که سالانه بیش از دو میلیون نفر گردشگر به اینجا سفر می کنند.

در کنار گردشگران داخلی، گردشگران خارجی نیز از بیش از 50 کشور با توجه به وجود روستای کندوان به این شهرستان سفر می کنند.

فیروزی ادامه داد: گل سرخ محمدی محصولی با ارزش افزوده بسیار بالا و نیاز آبی کم است که مستعد پرورش در دامنه کوههای سهند است که این شرایط و ویژگی ها باعث می شود که از نظر کیفی در وضعیتی بسیار مطلوب قرا گیرد و بازارپسندی خوب، کیفیت و در کنار آن اسانس و عرقیاتی که از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران 50 کشور در راه روستایی تاریخی کندوان

گردشگران 50 کشور در راه روستایی تاریخی کندوان