مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-05دانش

انقلاب اسلامی اقیانوسی برای مدرسان علوم انسانی اسلامی ایجاد کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منوچهر محمدی یکی از شخصیت های پیشتاز علوم انسانی اسلامی، امروز در اختتامیه این جشنواره که در سالن اجلاس سران برگزار شد، - یکی از شخصیت های پیشتاز علوم انسانی اسلامی گفت: انقلاب اسلامی درباره علوم انسانی بیشترین نقش را داشته و اقیانوسی از کار برای محققان و مدرسان علوم انسانی اسلامی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منوچهر محمدی یکی از شخصیت های پیشتاز علوم انسانی اسلامی، امروز در اختتامیه این جشنواره که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی تحولات زیادی را در همه زمینه ها به وجود آورد که یکی از مهمترین آن ها خاتمه دادن به دوران مدرنیته است و دوره جدیدی را به وجود آورد که دوره تمدن اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی درباره علوم انسانی بیشترین نقش را داشت، عنوان کرد: انقلاب اسلامی اقیانوسی از کار برای محققان و مدرسان علوم انسانی ایجاد کرد.

محمدی افزود: انقلاب اسلامی با معیار های جدید و با نام خدای متعال تحولی را ایجاد کرد که در هیچ یک از کتاب های اندیشمندان غربی دیده نمی شد.

این انقلاب همه تئوری پردازان و نظریه پردازن را دچار بهت و حیرت کرد که چگونه انقلاب اسلامی را در چهارچوب انقلاب های سیاسی و اجتماعی تحلیل کنند، آن ها در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی اقیانوسی برای مدرسان علوم انسانی اسلامی ایجاد کرده است

انقلاب اسلامی اقیانوسی برای مدرسان علوم انسانی اسلامی ایجاد کرده است