مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-05سياسي

جشنواره فارابی زمینه حمایت از استعداد های برتر و نخبگان علمی را فراهم می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، امروز در اختتامیه این جشنواره که در سالن اجلاس سران برگزار شد، - رییس دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی گفت: جشنواره فارابی استعداد های برتر و نخبگان را معرفی و زمینه ای را برای حمایت از آن ها فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، امروز در اختتامیه این جشنواره که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: در جمهوری اسلامی تحول علوم انسانی موضوعی بسیار با اهمیت و جدی است، به ویژه با پیروزی انقلاب اسلامی این بحث که چه نسبتی باید بین علوم انسانی و اجتماعی به عنوان مغزافزار پیشرفت کشور و گفتمان انقلاب اسلامی وجود داشته باشد، مطرح شد.

وی افزود: طی دهه های اخیر در زمینه تحول علوم انسانی اقدامات ارزشمندی انجام شده است، اما فاصله ما با نقطه مطلوب بسیار زیاد است.

در زمینه تحول در حوزه علوم بومی سازی، کارآمدسازی و هماهنگی با جهان الهی و احکام اسلامی با نقطه مطلوب فاصله طولانی داریم و چه بسا به این زودی اهداف مهم و پیش بینی شده تحول علوم انسانی محقق نشود چراکه سرمایه گذاری، تلاش و زمان زیادی لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فارابی زمینه حمایت از استعداد های برتر و نخبگان علمی را فراهم می کند

جشنواره فارابی زمینه حمایت از استعداد های برتر و نخبگان علمی را فراهم می کند