مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-05سياسي

برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد توسط نیروی انتظامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: استان قزوین به دارالمومنین شهرت دارد و از این حیث میزان وقوع جرائم خشن و استفاده از سلاح سرد زیبنده این استان با پیشینه غنی فرهنگی نیست و از سوی دیگر برخورد با مجرمان خشن و اراذل و اوباش مطالبه بحق مردم شریف قزوین از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

وی افزود: بدون شک وقوع جرائم خشن امنیت و آرامش جامعه را مختل می کند و گاهاً تبعات اجتماعی برای فرد و جامعه جبران ناپذیر است که بر همین اساس دادستانی قزوین دستورالعملی را در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه و به منظور برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد تهیه و جهت اجرای دقیق طی مکاتبه ای به فرماندهی انتظامی استان قزوین ابلاغ شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: در این دستورالعمل به مواد قانونی جرائم مرتبط اشاره شده است، تا به منظور آموزش بیشتر ضابطین عام در اختیار عوامل انتظامی قرار گیرد.

رجبی همچنین تصریح کرد: مصادیق جرم مشهود بخصوص جرائم خشن نیز در این دستورالعمل به وضوح آمده است، تا عوامل انتظامی در مواجهه با جرائم این حوزه بتوانند به منظور جلوگیری از فرار متهمین، مخفی شدن آنها، تبانی با اشخاص دیگر و دستگیری اقدامات مطلوب را معمول دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد توسط نیروی انتظامی

برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد توسط نیروی انتظامی