مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-05سياسي

سردار تنگسیری: 400 کانکس به مناطق زلزله زده رسید/ سپاه مردم را تنها نمی گذارد+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید میدانی از روستاهای زلزله زده منطقه مهران بندرلنگه اعلام کرده بود با توجه به حجم وسیع تخریب منازل مسکونی و شدت گرما، تأمین کانکس های اسکان از ضروری ترین نیازهای مردم این روستاها میاست که تلاش می کنیم در اسرع وقت آن را تامین و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی امروز افزود: با پیگیری های انجام شده، حمایت بی دریغ فرمانده کل سپاه و همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه از عصر روز دوشنبه اولین سری از کانکس های اسکان به منطقه رسید و در حال جانمایی، نصب و تحویل به مردم است.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تعداد این کانکس های مسکونی 400 واحد است که به سیستم سرمایشی مجهز می باشد.

تنگسیری گفت: با تلاش جهادی مجموعه فرماندهی بهداری ندسا امروز ظهر بیمارستان صحرایی 24 تختی شهید فاطمی(ره) در روستای سایه خوش با تجهیزات لازم برپا و 2 واحد سیار درمانی در روستاهای همجوار  بر اساس برنامه زمان بندی شده به صورت ایستگاهی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه  می کنند.

  وی با تقدیر از مواکب مردمی اربعین بابت تامین غذای گرم و اقدامات خدماتی بیان کرد: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تا رفع مشکلات ناشی از زلزله روزانه پنج هزار پرس غذای گرم را در دو نوبت ظهر و شب پخت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: 400 کانکس به مناطق زلزله زده رسید/ سپاه مردم را تنها نمی گذارد+عکس

سردار تنگسیری: 400 کانکس به مناطق زلزله زده رسید/ سپاه مردم را تنها نمی گذارد+عکس