مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-05سياسي

معاون وزیر ارتباطات : ایجاد قطب دیتا سنتر در دستور کار قرار دارد


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در نشست با فعالان حوزه فاوا استان اصفهان از برنامه ریزی برای ایجاد قطب دیتا سنتر در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و محمد صدیق دامغانی زاده، رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل اتاق بازرگانی استان اصفهان، با منتخبانی از شرکت های عضو نظام صنفی رایانه ای استان نشست صمیمی برگزار کرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ضمن اشاره به اینکه ایجاد قطب دیتا سنتر در اصفهان در دستور کار قرار دارد گفت: به دنبال رشد اقتصادی هستیم و در همه قسمت های برنامه وزارت ICT برش استانی در نظر گرفته ایم و درخواست های استان ها در این زمینه را جمع آوری و بررسی می کنیم.

انصاری افزود: رویکرد دولت حمایت از صنعت و رشد اقتصاد است و آماده تدوین استاندارد امنیت با همکاری پارک هستیم.

در این جلسه کاظم آیت اللهی، رییس نظام صنفی رایانه ای اصفهان، ضمن معرفی سازمان نصر اصفهان، گزارشی از قابلیت ها و توانمندی های اعضاء و حوزه ای کاری بیان کرد.

رییس نظام صنفی رایانه ای استان به لزوم اجرایی شدن تفاهم نامه پارک فناوری اطلاعات و سازمان نصر کشور در حوزه آموزش و توسعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات : ایجاد قطب دیتا سنتر در دستور کار قرار دارد

معاون وزیر ارتباطات : ایجاد قطب دیتا سنتر در دستور کار قرار دارد