مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-05بين الملل

اگر رییس جمهور بودم جنگ اوکراین و تورم رخ نمی داد


ترامپ در یک پست در رسانه اجتماعی اش تحت عنوان «تروث سوشال» گفت که «اگر من رییس جمهور آمریکا بودم هیچ یک از این اتفاقات وحشتناک رخ نمی دادند!» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از پایگاه آکسیوس، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا ادعا کرد، اگر او رییس جمهور بود، رویداد های اخیر مانند جنگ در اوکراین و تورم سرسام آور در کشورش رخ نمی دادند.

این اظهارات مطرح شده درباره وضعیت آمریکا از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در مناسبت روز استقلال این کشور در چهارم ژوییه در حالی ارائه شده اند که او برای اعلام نامزدی احتمالی اش برای ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 آماده می شود.

ترامپ بیان داشت، وضعیت برای آمریکا به دلیل جنگ بزرگی که در اروپا از کنترل خارج شده است و بروز بالاترین تورم ثبت شده در حافظه تاریخی آمریکا در حال حاضر خوب به نظر نمی رسد.

او گفت که شروع سخت امسال برای بازار بورس وال استریت و قیمت های بالای انرژی در آمریکا باید در مقایسه با سایر مشکلات جاری در این کشور خبر خوب تلقی شوند.

ترامپ در یک پست در رسانه اجتماعی اش تحت عنوان تروث سوشال گفت که اگر من رییس جمهور آمریکا بودم هیچ یک از این اتفاقات وحشتناک رخ نمی دادند! ترامپ در عین حال در یک پست قبلی، از لیز چنی، نماینده جمهوری خواه ایالت وایومینگ در مجلس نمایندگان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رییس جمهور بودم جنگ اوکراین و تورم رخ نمی داد

اگر رییس جمهور بودم جنگ اوکراین و تورم رخ نمی داد