مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-05سياسي

دادستان قزوین دستورالعمل برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد را ابلاغ کرد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین طی مکاتبه ای دستورالعمل برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد را به فرماندهی انتظامی استان قزوین ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: استان قزوین به دارالمومنین شهرت دارد و از این حیث میزان وقوع جرائم خشن و استفاده از سلاح سرد زیبنده این استان با پیشینه غنی فرهنگی نیست و از سوی دیگر برخورد با مجرمان خشن و اراذل و اوباش مطالبه بحق مردم شریف قزوین از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

وی افزود: بدون شک وقوع جرائم خشن امنیت و آرامش جامعه را مختل می کند و گاهاً تبعات اجتماعی برای فرد و جامعه جبران ناپذیر است که بر همین اساس دادستانی قزوین دستورالعملی را در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه و به منظور برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد تهیه و جهت اجرای دقیق طی مکاتبه ای به فرماندهی انتظامی استان قزوین ابلاغ شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: در این دستورالعمل به مواد قانونی جرائم مرتبط اشاره شده است، تا به منظور آموزش بیشتر ضابطین عام در اختیار عوامل انتظامی قرار گیرد.

رجبی همچنین تصریح کرد: مصادیق جرم مشهود بخصوص جرائم خشن نیز در این دستورالعمل به وضوح آمده است، تا عوامل انتظامی در مواجهه با جرائم این حوزه بتوانند به منظور جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین دستورالعمل برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد را ابلاغ کرد

دادستان قزوین دستورالعمل برخورد با جرائم خشن و دارندگان سلاح سرد را ابلاغ کرد