مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-05سياسي

سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در دهگلان مناسب نیست


فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی دهگلان گفت: توسعه زیرساخت ها مهمترین اقدام برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه در دهگلان است چرا که متاسفانه سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در این شهرستان مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حمید معتصمی صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دهگلان در سال جاری که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد با اشاره به پایین بودن سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در شهرستان دهگلان مناسب نیست.

وی عنوان کرد: این شهرستان با 65 هزار نفر جمعیت دارای یک باب کتابخانه عمومی نهادی با 200 مترمربع زیربناست و این امر برای منطقه ای که مملو از افراد نخبه و تحصیلکرده است زیبنده و شایسته نیست.

معتصمی بیان کرد: مسوولان شهرستان به ویژه شهرداری، شوراهای اسلامی، دهیاری ها و نهادهای فرهنگی باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند و با بسترسازی های لازم زمینه را برای راه اندازی کتابخانه در شهرها و روستاها فراهم سازند.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی دهگلان تاکید کرد: راه اندازی کتابخانه عمومی در دهستان های بزرگ شهرستان از جمله قروچای، بلدستی، گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در دهگلان مناسب نیست

سرانه زیربنای کتابخانه های عمومی در دهگلان مناسب نیست