مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-05ورزشي

طباطبایی:کارشکنی آمریکا مانع حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جام جهانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی در خصوص عدم صدور روادید اعضای تیم ملی کاراته برای شرکت در مسابقات جهانی اظهار داشت: - رییس فدراسیون کاراته گفت: آمریکا به عنوان میزبان، سیاست را در ورزش دخالت داد، در حالی که در سال های اخیر بار ها شعار پوچ عدم دخالت سیاست در ورزش را مطرح کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی در خصوص عدم صدور روادید اعضای تیم ملی کاراته برای شرکت در مسابقات جهانی اظهار داشت: در فاصله چند روز تا برگزاری بازی های جهانی کاراته در بیرمنگام آمریکا، هنوز روادید اعضای تیم ملی کاراته ایران صادر نشده است.

این در شرایطی است که دوم خرداد اعضای تیم ملی برای دریافت روادید عازم ارمنستان شدند و در سفارت آمریکا مدارک لازم را ارائه کردند.

وی افزود: این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که کاراته ایران از قدرت های سنتی این رشته به حساب می آید و همیشه از عنوان داران در رقابت های جهانی و آسیایی بوده و مسلما حضور تیم ملی ایران بر اعتبار بازی های جهانی اضافه می کند.

طباطبایی عنوان کرد: آمریکا به عنوان میزبان مسابقات، سیاست را در ورزش دخالت داده وگرنه چه دلیلی دارد در فاصله 4 روز تا شروع مسابقات روادید تیم ایران را صادر نکند؟ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی:کارشکنی آمریکا مانع حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جام جهانی شد

طباطبایی:کارشکنی آمریکا مانع حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جام جهانی شد