مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-05اقتصادي

شهرداری تهران در سه ماهه نخست سال فروش ملک نداشته و یک ریال هم وام نگرفت


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال فروش ملک نداشته ایم و تمام پرداخت ها صرفا از منابع درآمدی بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس،  ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمالی فروردین و اردیبهشت ماه که از سوی حبیب کاشانی خزانه دار شورا ارائه شد، گفت: گزارش هایی که ارائه شد بر اساس منابع دو ماهه بود که مصارف سه هزار و 500 میلیارد تومان و درآمد دو هزار میلیارد تومان بوده است.

و گزارش سه ماه 15 تیرماه تقدیم خواهد شد،   معاون شهرداری تهران ابراز داشت: ما در سه ماه نخست سال، 800 میلیارد تومان کمتر هزینه کردیم و به جای اینکه به مردم فشار وارد کنیم خود تحت فشار قرار گرفتیم که بهینه مصرف کنیم.

وی گفت: میزان درآمد 6 هزار میلیارد تومان و با احتساب آورده هفت هزار میلیارد تومان است، و شش هزار و 400 میلیارد تومان هزینه شده و مانده مصرف نیز داشتیم.

فلاح با تاکید بر اینکه در این ایام فروش ملک نداشته ایم، و تمام پرداخت ها صرفا از منابع درآمدی بوده است.

گفت: مالیات بر ارزش افزوده مانده از سال قبل به راحتی جذب نمی شد اما خوشبختانه هزار و 40 میلیارد تومان بدهی مربوط به مالیات بر ارزش افزوده را جذب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران در سه ماهه نخست سال فروش ملک نداشته و یک ریال هم وام نگرفت

شهرداری تهران در سه ماهه نخست سال فروش ملک نداشته و یک ریال هم وام نگرفت