مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-05ورزشي

استعفای مدیر تیم های ملی شمشیر بازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در حالی که این روزها نتایج شمشیربازان کشورمان در اسلحه های مختلف و به ویژه سابر در مسابقات مختف بین المللی چنگی به دل نمی زند، - مدیر تیم های ملی شمشیربازی در اعتراض به وضعیت این فدراسیون از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،در حالی که این روزها نتایج شمشیربازان کشورمان در اسلحه های مختلف و به ویژه سابر در مسابقات مختف بین المللی چنگی به دل نمی زند، متاسفانه خبرهای خوبی از داخل فدراسیون شمشیربازی هم به گوش نمی رسد.

عبدالرضا میرشفیعی که یکی از پیشکسوتان رشته شمشیربازی به شمار می رود و چندین سال به عنوان مدیر تیم های ملی فعالیت می کرد در اعتراض و انتقاد به وضعیت فدراسیون شمشیربازی نزدیک به 2 ماه است که از سمت خود استعفا داده و ارتباط خود با فدراسیون را قطع کرده است.

میرشفیعی نزدیک به 2 ماه پیش و پس از صحبت با باقرزاده به صورت شفاهی کناره گیری خود را به اطلاع رییس فدراسیون رسانده بود، اما هنوز به صورت کتبی این استعفا اعلام نشده است.

نکته جالب آنجاست که باتوجه به گذشت 2 ماه از استعفای میرشفیعی از سمت خود، فدراسیون شمشیربازی این موضوع را رسانه ای نکرده و حتی تاکنون فرد جایگزین برای این پست را هم مشخص نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مدیر تیم های ملی شمشیر بازی

استعفای مدیر تیم های ملی شمشیر بازی