مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-05اجتماعي

پرونده زائران «مدینه قبل» حج تمتع بسته شد


با عزیمت یک هزار و 315 زائر از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه، پرونده زائران مدینه قبل در حج امسال بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد آزاد، رییس ستاد مدینه منوره، گفت: یک هزار و 315 زائر مدینه النبی در قالب 9 کاروان دوشنبه شب پس از محرم شدن در مسجد شجره و بستن میثاق بندگی راهی مکه مکرمه شدند.

بر همین اساس، با ورود آخرین کاروان های زائران و عوامل اجرایی و فرهنگی در بامداد امروز به مکه، پرونده زائران مدینه قبل حج تمتع امسال بسته شد.

وی افزود: این زائران پس از 5 شب اقامت در مدینه، روز گذشته با حضور در حرم نبوی و قبرستان بقیع زیارت وداع خوانده و از رحمهللعالمین درخواست کردند که این آخرین حضورشان در مدینه نباشد.

رییس ستاد مدینه گفت: 20 هزار و 315 زائر مدینه قبل با 89 پرواز در قالب 160 کاروان از ایستگاه های پروازی در کشورمان به شهر پیامبر منتقل شدند و طی اسکان در مدینه با نام نویسی درسامانه توسط بخش انفورماتیک سازمان حج و زیارت و اخذ نوبت، براساس شرایط و ضوابط تعیین شده یکبار توانستند از فیض زیارت و عبادت در روضه منوره بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه آخرین پرواز زائران مدینه قبل 8 تیرماه وارد فرودگاه این شهر شده بود، افزود: عوامل و دست اندرکاران ستادی از 14 ذی الحجه میزبان زائران مدینه بعد خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده زائران «مدینه قبل» حج تمتع بسته شد

پرونده زائران «مدینه قبل» حج تمتع بسته شد