مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-05اجتماعي

درخواست مردم و مسؤولان کوهبنانی برای استقرار اداره «ثبت اسناد» در شهرستان


نبود اداره ثبت اسناد و املاک در کوهبنان سبب شده است مردم این شهرستان مجبور شوند برای انجام امور ثبتی و اسنادی با طی کردن مسیر کوهستانی همراه با شیب های تند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، شهرستان تاریخی و عارف پرور کوهبنان که در فاصله 165 کیلومتری از مرکز استان کرمان و در مرز کرمان با استان های یزد و خراسان جنوبی قرار دارد از عدم استقرار اداره ثبت اسناد و املاک رنج می برد.

نبود اداره ثبت اسناد و املاک در کوهبنان سبب شده است مردم این شهرستان مجبور شوند برای انجام امور ثبتی و اسنادی به شهرستان زرند که در فاصله 90 کیلومتری از شهر کوهبنان قرار دارد مراجعه کنند.

 کوهستانی بودن کوهبنان و عبور جاده ارتباطی کوهبنان از مسیر کوهستانی همراه با شیب های تند، دره ها و پرتگاه های خطرناک با دید کم و خطرناک احتمال خطرات جانی و مالی را برای مراجعه کنندگان کوهبنانی به شهرستان زرند افزایش می دهد.

بسیاری از مردم کوهبنان به دلیل مسافت زیاد تا اداره ثبت اسناد شهرستان زرند و نیز حجم بالای پرونده در زرند، از پیگیری برای دریافت اسناد و ثبت املاک خود منصرف می شوند.

با عنایت ویژه مسؤولان و راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان کوهبنان قطعاً اکثر شهروندان در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد برای ثبت املاک و دریافت اسناد خود به صورت رسمی اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم و مسؤولان کوهبنانی برای استقرار اداره «ثبت اسناد» در شهرستان

درخواست مردم و مسؤولان کوهبنانی برای استقرار اداره «ثبت اسناد» در شهرستان