مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-05سياسي

سه استاد دانشگاه های اصفهان در جمع اساتید نمونه کشور


محمداسماعیل همدانی گلشن، رحمت الله هوشمند و سید علی اصفر میرباقری فرد از اساتید دانشگاه های صنعتی و اصفهان به عنوان اساتید نمونه کشوری تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز و در بیست و نهمین دوره آیین معرفی و تجلیل از اعضای هیأت علمی و دانشجویان نمونه کشوری که با حضور رییس جمهور در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، از 36 عضو هیأت علمی و 18 دانشجوی نمونه کشوری در رشته های مختلف تحصیلی تجلیل شد که سه نفر از این اساتید عضو هیأت علمی دانشگاه های اصفهان و صنعتی بودند.

یکی از این اساتید محمد اسماعیل همدانی گلشن استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان  بود که دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان درمقطع کارشناسی، دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان است و هم اکنون نیز استاد گروه قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی همچنین از سال 1371 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی بوده و طی سال های 1388 تا 1392 نیز ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان را عهده دار بود؛ ریاست گروه برق دانشکده مهندسی برق و کامپوتر و معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از دیگر سوابق اجرایی همدانی گلشن است، همچنین استاد تحصیلات تکمیلی نمونه سال 1398، عضویت در کمیته های تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه استاد دانشگاه های اصفهان در جمع اساتید نمونه کشور

سه استاد دانشگاه های اصفهان در جمع اساتید نمونه کشور