مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-05بين الملل

پیام نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماکرون درباره حزب الله


یک مقام رژیم صهیونیستی خبر داد، نخست وزیر این رژیم در دیدار با رییس جمهور فرانسه حامل یک پیام هشدار برای حزب الله لبنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید در اولین سفر خارجی به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نظر دارد به پاریس سفر و با رییس جمهور فرانسه درباره موضوعاتی چون ایران و حزب الله لبنان رایزنی کند.

در شرایطی که روز دوشنبه (دیروز) رسانه های رژیم صهیونیستی از برنامه نخست ‎وزیر این رژیم برای رایزنی علیه ایران خبر دادند، وبگاه واللا نیوز گزارشی درباره دستورکار ضد لبنانی او منتشر کرد.

در این گزارش که به قلم باراک راوید خبرنگار ارشد دیپلماتیک وبگاه صهیونیستی والا نیوز منتشر شد، به اظهارات یک مقام کابینه رژیم صهیونیستی استناد شده است.

این مقام رژیم اشغالگر قدس که نام و هویتش منتشر نشده است، به واللا نیوز خبر داد که نخست وزیر این رژیم از امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه خواهد خواست که پیام هشداری را به دولت لبنان برساند.

به گفته این مقام ناشناس صهیونیست، یاییر لاپید از امانوئل ماکرون می خواهد که به دولت لبنان هشدار بدهد که حزب الله دارد با آتش بازی می کند و اقداماتش مذاکرات برای تعیین حدود و مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماکرون درباره حزب الله

پیام نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماکرون درباره حزب الله