مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-05اقتصادي

تولید کالای باکیفیت داخلی مانع رشد قاچاق می شود


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه تولید کالای کیفی در مبارزه با قاچاق بسیار موثر است، گفت: اگر تولید با کیفیت باشد کالاهای بی کیفیت در سطح عرضه جایی نخواهد داشت و خوشبختانه وزارت صمت نیز به این سمت در حال حرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس علی مؤیدی خرم آبادی امروز در نشست مشترک دبیران کمیسیون های برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور رؤسای سازمان های صمت استان های سراسر کشور در تهران برگزار شد اظهار داشت: بخشی از پدیده قاچاق حاصل قوانین کهنه و غیر کارآمد و قوانینی است که زمینه را برای قاچاقچیان ایجاد می کند.

وی افزود: امروز با استقرار دولت سیزدهم شخص آقای رییسی مباحث مبارزه با قاچاق را پیگیری می کنند و به طور اساسی و بنیادی می خواهند که این مسئله آنگونه که مستحق کشور و مردم است حل شود.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با کالای قاچاق گفت: اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما این به معنای آن نیست که قاچاق در کشور صفر می شود و هیچ جای دنیا نیز قاچاق صفر نشده اما نکته حائز اهمیت آن است که در هیچ جای دنیا قاچاق به مانند کشور ما بخش های مختلف اقتصادی  را درگیر نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کالای باکیفیت داخلی مانع رشد قاچاق می شود

تولید کالای باکیفیت داخلی مانع رشد قاچاق می شود