مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-05سياسي

غفلت 43 ساله صداوسیما و حوزه های علمیه درباره حجاب


صداوسیما پس از 43 سال حتی یک فیلم نساخته که به شیوه هنرمندانه بگوید چرا باید باحجاب ماند یا باحجاب شد؟ حوزه های علمیه و ائمه جماعات، یک بار آمار نداده اند که تابه حال اعتقادات چند جوان دین گریز یک محله را سامان داده اند و چند دختر و پسر جوان را به هم رسانده .

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی: محمد عبداللهی در یادداشتی نوشت: وضع حجاب برخی از نوامیس ایرانی در کوچه و خیابان طوری شده که گویا قرار است به تدریج حجاب و حیا داشتن، نادر و انگشت نما شود.

دل هر مرد غیرتمند ایرانی و هر زن محجوب ایرانی برای این وضعیت به درد می آید و از خود می پرسد این مردم را چه شده است؟ وقتی در ظاهر و به شکل علنی، حکم خدا و بعد قانون را اینچنین به بازی می گیرند، چه آینده ای از این تظاهر و بی قانونی برای جامعه به میراث خواهند گذاشت.

چه بسا بتوان در شناخت علت و ریشه های این وضعیت، ده ها دلیل ردیف کرد: اول، مسلما شروع پروژه کشف حجاب و بی حجابی، درست مثل تبار تاریخی آن، برنامه ریزی شده و بخشی از یک پروژه استعماری است.

دست های نجسی، میلیون ها دلار مواجب می گیرند تا زنان شیعه را از بانوان پاک و عفیف دهه شصت به آزادی های یواشکی و روسری بر نیزه کردن دهه نود بکشانند و با ماشین رسانه ای سنگین خود نام های خوشگل شهامت و شجاعت و شیرزن بر عریانی و هرزگی و تن فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت 43 ساله صداوسیما و حوزه های علمیه درباره حجاب

غفلت 43 ساله صداوسیما و حوزه های علمیه درباره حجاب