مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-05اقتصادي

واردات 365 هزار تن کالاهای اساسی از مبدأ چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، این کشتی که حامل 65 هزار و 336 تن گندم است، شامگاه نهم تیرماه در سواحل چابهار پهلوگیری کرده و در حال حاضر، - یک فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل بیش از 65 هزار تن گندم خریداری شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار پهلو گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، این کشتی که حامل 65 هزار و 336 تن گندم است، شامگاه نهم تیرماه در سواحل چابهار پهلوگیری کرده و در حال حاضر، عملیات تخلیه و حمل ونقل محموله های آن از اسکله دوم بندر چابهار به مقصد انبار های گندم آغاز شده است.

این گزارش می افزاید، بیش از 6 هزار تن از محموله های گندم این کشتی غول پیکر پس از بارگیری و به منظور ذخیره سازی به مقاصد مورد نظر ارسال شده و بارگیری باقی مانده گندم ها نیز در جریان است که طی روز جاری و روز های آینده به مراکز نگهداری ارسال می شوند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون، 365 هزار تن انواع کالا های اساسی از مبدأ بندر چابهار وارد کشور شده که 217 هزار تن آن به مراکز ذخیره سازی این کالا ها در سراسر کشور ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 365 هزار تن کالاهای اساسی از مبدأ چابهار

واردات 365 هزار تن کالاهای اساسی از مبدأ چابهار