مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-05اجتماعي

ریزگردها در استان کرمان؛ ادارات «فهرج و شهداد» تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر فعالیت خیزش گرد و خاک، افزایش آلودگی هوا و پایداری شرایط جوی در روز سه شنبه چهاردهم تیرماه و درخواست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مبنی بر ضرورت تشکیل جلسه کمیته اضطرار، تصمیمات به عنوان مصوبه، اتخاذ و به دستگاه های متولی ابلاغ شد.

 تاخیر در شروع به کار ادارات و ارگان های دولتی به مدت دو ساعت به استثنای مراکز درمانی، نظامی و اورژانس و تشدید برخورد با کامیون ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی (پلیس راهور) از جمله این مصوبات بود.

 ادارات جیرفت با سه ساعت تاخیر شروع به کار می کنند با توجه به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت مبنی بر خطرناک بودن شاخص های آلایندگی و تداوم وجود ریزگردها درسطح شهرستان جیرفت ، امروز سه شنبه 14 تیرماه ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی با سه ساعت تاخیر یعنی از ساعت 10 آغاز به کار خواهند کرد.

ادارات شهداد تعطیل شد به گفته اعتماد بخشدار شهداد و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری کرمان، به دلیل افزایش غلظت آلاینده ها و گرد و غبار، تمامی ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی بخش شهداد امروز سه شنبه تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزگردها در استان کرمان؛ ادارات «فهرج و شهداد» تعطیل شد

ریزگردها در استان کرمان؛ ادارات «فهرج و شهداد» تعطیل شد