مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:572022-07-05فرهنگي

اصفهان آمادگی کامل برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان آمادگی کامل خود را برای برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان قبل از آغاز سال جاری اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان سید علی معرک نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان پیرامون برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: شهرداری اصفهان آمادگی کامل خود را برای برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان قبل از آغاز سال جاری اعلام کرده است.

وی با یادآوری اینکه طبق قراردادی که در گذشته بین شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی منعقد شده است، لازم بود پیشنهاداتی برای تفاهم نامه جدید از سوی شهرداری اصفهان به بنیاد فارابی ارسال شود، توضیح داد: این اقدام انجام شد و از سوی دیگر طی یک نامه، آمادگی کامل شهر و شهرداری اصفهان جهت برگزاری این رویداد توسط شهردار اصفهان اعلام شده است.

معرک نژاد با تاکید بر اینکه در نامه ای که از سوی شهرداری اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد آمادگی لازم برای برگزاری این رویداد فرهنگی در اصفهان را اعلام کردیم، گفت: یکی از دغدغه های بنیاد سینمایی فارابی این است که چرا سهم اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان آمادگی کامل برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد

اصفهان آمادگی کامل برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد