مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-05اجتماعي

غرق شدگی 24 نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: از اول سال تاکنون 54 حادثه در منابع آبی استان اصفهان اتفاق افتاده است که از این تعداد 24 نفر غرق شده و بقیه نجات یافتند.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه خطر غرق شدن در منابع آبی جدی است، اظهار داشت: از اول سال تاکنون 54 حادثه در منابع آبی استان اصفهان اتفاق افتاده است که از این تعداد 24 نفر در سدهای مخزنی، رودخانه ها، کانال ها و استخرهای کشاورزی غرق شدند و بقیه نجات یافتند.

وی با بیان اینکه بیشتر غرق شدگی ها در استخرهای ذخیره آب کشاورزی اتفاق افتاده است، افزود: در استان اصفهان 3 هزار و 500 استخر ذخیره آب کشاورزی وجود دارد که دستورالعمل ایمن سازی استخرها را ابلاغ کرده ایم.

شیشه فروش بیان کرد: رودخانه زاینده رود در مناطق باغ بهادران و چادگان، رودخانه های سمیرم و فریدون شهر و سدهای مخزنی خمیران در تیران و کرون، باغکل در خوانسار، قره قاچ و حنا در سمیرم و کوچری در گلپایگان مستعد حوادث غرقی هستند که همزمان با گرم شدن هوا و افزایش دما میل افراد به شنا زیاد می شود و به دلیل ایمن نبودن منابع آبی افراد غرق می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه آب جریان یافته در سدهای مخزنی حاصل ذوب شدن برف ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدگی 24 نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاند

غرق شدگی 24 نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاند