مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:172022-07-05اقتصادي

50 هزار میلیارد تومان صرفه جویی با مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان


براساس گزارش اخیر وزارت اقتصاد با اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان از هدررفت 40 درصد یارانه آرد به ارزش 50 هزار میلیارد تومان جلوگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی تشکیل شد، روند و نتایج اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان (مهیا) در استان های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه دستاوردهای اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان مطرح و اعلام شد تاکنون 57 درصد نانوایی های کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند و قرار است تا پایان تیرماه این رقم به 100 درصد برسد.

براساس همین گزارش برآوردهای اولیه نشان می دهد تاکنون 40 درصد یارانه آرد به ارزش سالانه معادل 50 هزار میلیارد تومان به صورت نان به مردم داده نمی شد و هدر می رفت، اما از این پس و در نتیجه اجرای این طرح به صورت حقیقی و در قالب خدمات دیگر به مردم بازمی گردد.

در گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی آثار مثبت و سازنده حکمرانی مبتنی بر داده ها و اطلاعات به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و نتایج اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان مطرح شد که نشان می دهد دولت هم اکنون اشراف کامل تری بر میزان هدررفت یارانه ها در زنجیره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار میلیارد تومان صرفه جویی با مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان

50 هزار میلیارد تومان صرفه جویی با مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان