مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:022022-07-05سياسي

شهیدولی بخشی: خدایا! مرا بپذیر و مرگم را شهادت قرار ده


شهید ولی بخشی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «خدایا! من تنها یک راه برای شکرانه انتخاب کردم و آن هم شهادت در راه تو و برای توست، مرا بپذیر و مرگم را شهادت در راه خود قرار ده».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3187/ تبرک لحظاتمان با شهید ولی بخشی؛ بسم الله الرحمن الرحیم این وصیتنامه انسان را می سازد و بیدار می کند  (امام امت خمینی کبیر) اگر دین محمد برقرار نمی شود مگر به قتل من ای شمشیرها بر من ببارید.

به نام خدایی که خالق تمام موجودات و هستی بخش همه جانداران است خدایی که آفرید انسان را از لکه ای خون و او را از تمام موجودات زندگی بی نیاز کرد و قرار داد، تفاوتی میان انسان ها و دیگر موجودات زنده از نظر دستگاه فکری و آموخت بر وی طرز تفکر را تا اینکه راه را او بیراهه تشخیص دهید و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدولی بخشی: خدایا! مرا بپذیر و مرگم را شهادت قرار ده

شهیدولی بخشی: خدایا! مرا بپذیر و مرگم را شهادت قرار ده