مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 06:572022-07-05سياسي

آمریکا سرانجام ناگزیر به لغو تحریم های ایران می شود


نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه دوحه پایان سفر مذاکراتی ایران نیست، گفت: با توجه به وضعیت جهان امروز، من فکر می کنم سرانجام آمریکا ناگزیر می شود با لغو تحریم ها خود را تسلیم خواسته ملت ایران کند.

- احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم برای لغو و خنثی سازی تحریم ها، اظهار داشت: دولت جدید در گام اول اقدامات موثری برای خنثی سازی تحریم ها انجام داده است.

از سویی توسعه روابط ما با کشورهای همسایه به آمریکا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران دست و پا بسته نیست.

وی افزود: عضویت ایران در پیمان شانگهای و درخواست گروه بریکس برای عضویت ایران در این گروه، نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران قدرت نوظهوری است که توسعه روابط با آن برای بسیاری از کشورها سودمند است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه کشورهای همسایه در حال توسعه روابط با ایران هستند، گفت: نشست کشورهای حاشیه دریای خزر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران ظرف 8 ماه اخیر ظرفیت های خود را برای توسعه روابط بین الملل و نقش آفرینی موثر در منطقه ارتقا بخشیده است.

راستینه با تاکید بر اینکه دولت گذشته تمام تخم مرغ های خود را در سبد برجام گذاشته بود، تصریح کرد: اکنون دولت جدید از زیر این فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا سرانجام ناگزیر به لغو تحریم های ایران می شود

آمریکا سرانجام ناگزیر به لغو تحریم های ایران می شود