مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 06:522022-07-05سياسي

پایان عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به این که کار اعزام زائران کشورمان به عربستان به پایان رسید، گفت: میانگین تاخیر ها 63 دقیقه بوده است.

- به گزارش­ تابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید صادق حسینی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: عملیات اعزام زائران به بیت الله الحرام 20 روز طول کشید که این عملیات از 18 ایستگاه پروازی با 270 پرواز طبق جدول پیش بینی شده، به طور دقیق انجام شد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: میانگین تأخیر در پرواز ها 63 دقیقه بوده است که در روز های نخست، ما تا سه ساعت تأخیر هم داشتیم، اما به مرور کاهش پیدا کرد.

حسینی افزود: هم اکنون عملیات انتقال زائران کشورمان به کشور عربستان به طور کامل خاتمه یافت و آخرین نفرات در مدینه منوره هم امشب در مسجد شجره محرم شدند و وارد مکه خواهند شد.

وی در خصوص آخرین نظرسنجی های صورت گرفته از زائران گفت: از همان ابتدا روزانه نظرسنجی را انجام می دادیم و برخی روز ها میزان رضایتمندی به صورت میانگین 94 درصد بود، اما آخرین نظرسنجی که امروز انجام دادیم میزان رضایتمندی 89 درصد است و 11 درصدی که اعلام نارضایتی کردند، بیشتر به سبب تنوع نداشتن غذا بود.

حسینی افزود: ما در این خصوص هیچ چاره ای نداریم چرا که برخی زائران، غذا هایی را مطالبه می کنند که به لحاظ بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان

پایان عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان