مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 06:072022-07-05سياسي

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس: وکلای ملت باید در حوزه های مختلف به دولت فرصت دهند


نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وکلای ملت باید در مسائل مختلف به دولت فرصت دهند، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، عبور از این وضعیت در سایه هم افزایی قوای سه گانه میسر است.

- علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: امروز کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد و این مسئله در کنار مشکلات به جا مانده از دولت قبل شرایط را سخت کرده است.

وی افزود: تنها راه برون رفت از این شرایط هم افزایی قوای سه گانه است و باید بدانیم هر گونه اختلاف بین مجلس و دولت در شرایط کنونی سم مهلکی برای جامعه است.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در بین وزارتخانه ها بعضی از وزارتخانه ها عملکرد مطلوبی دارند و برخی نیز هنوز نتوانسته اند به آن سطحی که از آنها انتظار می رود برسند و لذا دولت باید خود ترمیم لازم را در تیم کاری اش ایجاد کند.

جدی خاطرنشان کرد: مجلس باید در مسائل مختلف به دولت فرصت بدهد و دولت هم اگر نیازی به ترمیم کابینه وجود دارد این کار را زودتر انجام دهد تا کار به استفاده از ابزارهای نظارتی توسط نمایندگان نرسد.

وی افزود: ما نباید به خاطر عملکرد یک وزارتخانه کلیت دولت را زیر سوال ببریم؛ چراکه ما در دولت وزارتخانه های قوی و موفق هم داریم و بعضی از وزارتخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس: وکلای ملت باید در حوزه های مختلف به دولت فرصت دهند

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس: وکلای ملت باید در حوزه های مختلف به دولت فرصت دهند