مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 00:222022-07-04سياسي

حجت الاسلام فرحزاد: احیای غدیر از اوجب واجبات الهی است


بر اساس فرمایشات اهل بیت(ع) و آیات قرآن کریم، غدیر از تمام مراسم و مناسبت های سال مهم تر و احیای غدیر از اوجب واجبات و سرچشمه تمام مناسک الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد طی سخنانی در همایش ملی غدیریان که شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم بانوی کرامت برگزار شد اظهار داشت: بر اساس فرمایشات اهل بیت(ع) و آیات قرآن کریم، غدیر از تمام مراسم و مناسبت های سال مهم تر و احیای غدیر از اوجب واجبات و سرچشمه تمام مناسک الهی است.

رییس ستاد مردمی غدیر خاطر نشان کرد: امام صادق علیه السلام 5 خطبه در خصوص غدیر دارند که در یکی از خطبه ها سه مرتبه قسم یاد می کنند که خداوند واقعه ای مهم تر از غدیر خلق نکرده است.

فرحزاد تاکید کرد: لازم است قبل از ایام غدیر شعرای آیینی دست به کار شوند و هیئات مذهبی با برگزاری جشن و سرور درجامعه فرهنگ سازی نمایند.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: معرفی و احیای غدیر در حقیقت مصداق بارز یاری نمودن دین خداوند است که نباید نسبت به این مساله بی تفاوت باشیم.

فرحزاد تاکید کرد: مناسبت های قبل و بعد  از غدیر هم بسیار مهم است و لازم است از عید قربان تا روز عید غدیر مراسمات بزرگی در سطح شهرها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فرحزاد: احیای غدیر از اوجب واجبات الهی است

حجت الاسلام فرحزاد: احیای غدیر از اوجب واجبات الهی است