مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-04سياسي

برای انجام وظایف خطیر دادستانی تلاش شبانه روزی لازم است


مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان فیروزکوه با حضور رییس کل دادگستری استان تهران، رییس دادگستری فیروزکوه و فرماندار شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری استان تهران،  معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان فیروزکوه گفت: دادستان یکی از مسئولیت هایی است که وظایف متعدد و سنگینی را بر اساس قانون اساسی و قوانین کشور برعهده دارد که تلاش شبانه روزی را برای انجام این وظایف خطیر می طلبد.

کوروش زارعی گفت: قاطعیت در پیگیری مسایل مختلف حوزه قضایی شهرستان، پیشگیری از وقوع جراپم و تعقیب به موقع مجرمین و همچنین جمع آوری ادله لازم در تشکیل پرونده های قضایی از جمله انتظاراتی است که در مسیر عدالت گستری و افزایش امنیت بر اساس برنامه های تحولی قوه قضاییه وجود دارد.

معاون نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان تهران، قاطعیت در اجرای احکام کیفری که از وظایف دادستان است و رسیدگی به مسایل مربوط به زندان و امور زندانیان را از موضوعات مهم عنوان و توجه به آن را مورد تاکید قرار داد.

زارعی با بیان اینکه دادستان را یک قاضی به اصطلاح آماده و ایستاده می دانیم گفت: قضاوت سنگین ترین امانتی است که در جامعه اسلامی بر روی دوش قاضی گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انجام وظایف خطیر دادستانی تلاش شبانه روزی لازم است

برای انجام وظایف خطیر دادستانی تلاش شبانه روزی لازم است