مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-04ورزشي

خانواده ها برای ازدواج آسان جوانان پیش قدم باشند


رییس اداره ورزش جوانان خلخال گفت : ازدواج سفارش قرآن و اهل بیت (ع) و ائمه اطهار است و نگرش خانواده ها باید به سمت ازدواج آسان تغییر یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصرمیرمرسلی رییس اداره ورزش جوانان خلخال در مراسم جشن ازدواج  که  عصر امروز به مناسبت سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با محرویت ازدواج آسان وشعارازدواج آگاهانه، در مجمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار شداظهارکرد: ازدواج سفارش قرآن و اهل بیت (ع) و ائمه اطهاراست و نگرش خانواده ها باید به سمت ازدواج آسان تغییر یابد.

وی با اشاره به این که تجمع گرایی مایه خوشبختی زوجین و خانواده ها نیست گفت: شروع زندگی زوجین با ازدواج آسان دوام و قوام زندگی را به دنبال خواهدداشت.

   رییس اداره ورزش جوانان خلخال بااشاره به این که خانواده ها باید فرزندان را طوری تربیت نمایندکه فرمایش پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در خانواده ها نهادینه شودگفت: فراهم سازی زمینه ازدواج آسان درکنار خانواده ها وظیفه همگانی و دستندرکاران این امراست.

میرمرسلی از تلاش ها و حمایت های کمیته امداد امام (ره) شهرستان خلخال درامرتهیه جهیزیه و کمک به زوجین بی بضاعت و محروم و بسیج ناحیه خلخال به خاطر بستر سازی برای تهیه جهیزیه ارزان و آسان ایرانی، موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها برای ازدواج آسان جوانان پیش قدم باشند

خانواده ها برای ازدواج آسان جوانان پیش قدم باشند