مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:272022-07-04سياسي

اشرف بروجردی: دولت نتوانسته به وظایف خود عمل کند


طبق یک نظرسنجی که صورت گرفته میزان ناموفق بودن و نامطلوب بودن مدیریت دولت سیزدهم در سطح جامعه 67 درصد را نشان داده و این خودش یک نشانه است که مردم احساس و اطمینان آرامش در دوره یکسال گذشته نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اشرف بروجردی در گفت وگو با ایلنا، درباره عملکرد دولت سیزدهم در یکسالی که روی کار آمده است، گفت: دولت هنگامی که انتخابات شد و یا به عبارتی تبلیغات انتخابی را انجام می داد؛ وعده های زیادی را به مردم داد و انتظار مردم هم این بود این وعده ها تحقق پیدا کند و اجرایی شود و بعد هم مرتب در سیر زمان آقای رییسی آن تبلیغات را بسیار تکرار کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان وعده های تبلیغاتی آقای رییسی با عملکردشان قابل مقایسه نیست.

در واقع و در عمل شاهد این نیستیم که بخش قابل توجهی از وعده ها تحقق پیدا کرده باشد، حتی آن چیزی که در لحظه به آن استناد می شود و می گویند ما این ها را انجام می دهیم و یا دستور رییس جمهور این است که این کار باید صورت گیرد، روی زمین مانده در واقع بایدها در دولت سیزدهم بیشتر از انجام کارها است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: آقای رییس جمهور می گوید فلان کار باید انجام شود اما عملیاتی و اجرایی نمی شود، بنابراین اگر بخواهیم ترازی را در نظر بگیریم، میزان بایدها بیش از تحقق دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرف بروجردی: دولت نتوانسته به وظایف خود عمل کند

اشرف بروجردی: دولت نتوانسته به وظایف خود عمل کند