مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-04اقتصادي

قیمت جدید گوشت و مرغ اعلام شد/ عبور قیمت ها از خط قرمز


مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری نشان می دهد در حال حاضر آخرین قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار حدود قیمت مصوب یعنی 60 هزار تومان است و در صورت قطعه بندی قیمت تا 75 هزار تومان نیز بالا می رود.

- هر کیلو ران مرغ بدون پوست در حال حاضر بین 63 تا 65 هزار تومان و هر کیلو سینه مرغ کامل 76 تا 78 هزار تومان قیمت دارد.

بررسی های میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ و عبور آن از شانه ای 100 هزار تومان است همشهری نوشت؛ در روزهای اخیر بسیاری از شهروندان در تماس با روزنامه همشهری از افزایش قیمت کالاهایی که دولت برای آنها سقف قیمت تعیین کرده خبر می دهند.

یکی از شهروندان که برای خرید یک بسته 15 عددی تخم مرغ مبلغ 58 هزار تومان پرداخته بود با گلایه از نبود نظارت بر قیمت کالاهای اساسی گفت: وقتی دولت برای هر کیلو تخم مرغ قیمت 40 هزار تومان را تعیین کرده چرا باید قیمت در بازار به 2 برابر این مقدار برسد؟ مشاهدات خبرنگاران همشهری نیز حاکی از آن است که در روزهای اخیر هر کارتن تخم مرغ دست کم 70 هزار تومان و هر شانه 30 عددی تخم مرغ بین 10 تا 15 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

عبور قیمت تخم مرغ از مرز شانه ای 100 هزار تومان در حالی است که سال گذشته قیمت 50 تا 60 هزار تومانی این کالا با توجه به قدرت خرید خانوارها، بسیاری از مصرف کنندگان را با چالش مواجه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید گوشت و مرغ اعلام شد/ عبور قیمت ها از خط قرمز

قیمت جدید گوشت و مرغ اعلام شد/ عبور قیمت ها از خط قرمز